zondag 31 oktober 2010

Opengewerkte kaart met medaillon.


Deze kaart heb ik de dag van de demo van Pipoos op Zaterdag 16 Oktober gemaakt.


Heb gebruik gemaakt van de Marianne Design Creatables mallen LR0111 (bloemen), LR0141 en de LR0133 (blaadjes). Heb alles ook beïnkt met de Distress Ink Dusty Concord.


Heb voor het medaillon de ovale Nestabilities schulp en Nestabilities glad gebruikt. Op het medaillon de kopjes van de Marianne Design mal LR0139 en de LR0140. Het ene kopje op de voorkant van het medaillon  en de ander op de achterkant van het medaillon.
Heb in het medaillon een gaatje gemaakt en het als hangertje aan de kaart gehangen.


Voor de achterste gedeelte van de kaart heb ik een stempel van Marianne Design CS0843 gebruikt.
Heb deze met Distress (Dusty Corcord) beïnkt en gestempeld. Heb deze stempel eerst in het midden een kwartslag gedraaid gestempeld  en daarna ernaast elke keer weer opnieuw gestempeld. Daarna gelijk ook weer met een waterkwastje uitgewreven.

Ierdereen een  fijne Zondag toegewenst, bedankt voor het langkomen op mijn blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes Astrid.

13 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid

    Wat een super mooie kaarten! Mooie kleuren! Helemaal top!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whauw Astrid, hij is geweldig mooi hoor.

    groetjes en een fijne Zondag, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart.
    Leuk zo in de paarstinten, prachtig je medaillon.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Astrid,hij is fantasties
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi Astrid!Ik krijg ze moeilijk er uit.helaas groetjes Miep.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Astrid! Je hebt lekker veel materialen van MD gebruikt.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    Ik vind de kaart heel mooi geworden. Leuk gedaan op deze manier om een medaillon te maken met de kopjes.

    Ook nog een fijne zondag.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook deze was weer geweldig.
    Heb hem in het echt bewonderd maar toppie hoor!
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten en mooie kleuren
    Groet,Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart Astrid, erg mooi en ook de kleuren (mijn lievelingskleur)

    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Astrid,

    Ik heb m gisteravond in het echie mogen bewonderen en in het echt is sie nog veeeeeeeeeeeeeeel mooier.
    Trouwens leuk dat jij ook ATWT volgt ik ben namelijk ook al eeuwen een echte fan.
    Vond het gisteren super gezellie tot een volgende keer.


    groetjes jose

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo astrid

    zoals jose hierboven mij
    al zei wij hebben hem in het echie mogen zien
    en ja dat is toch veel mooier dan een foto
    maar nu ik je gevonden heb
    ben ik gelijk je volger geworden hoor
    het was gister super gezellie
    als je bij mij komt kijken zie je dat ik niet altijd zo klungelig doe zoals gister hoor
    hahahahaha groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen