zaterdag 29 januari 2011

Echte Kanjer.

Dit zijn de laatste Demo kaarten voor Pipoos, die ik vorige week Zaterdag heb gehad.


Ik hier gebruik gemaakt van de nieuwe Snoesje stempel.
Nestabilities Label 10.
Marianne Design mal takjes LR0151 en de bloemen LR0111.
Borderrand van Crealies.



De roosjes heb ik zelf gemaakt voor op de kaart.
Heb gebruik gemaakt van de Mariannne Design takjesmal LR0151.
 Ik bij de Snoesjes kaarten gebruik gemaakt van het Pretty Papers Bloc Summerfun.



De bloemen zijn van drie verschillende maten ponsen gemaakt.
Het takje is van de Marianne Design mal LR0150.
Knipvel van de snoesjes.



Deze heb ik helemaal met Distress gedaan. Gestempeld en ingekleurd.
De stempel is van Kars.
Muffin Martha Stewart pons gebruikt.
Muffin embosmal.


Fijn weekend allemaal.

Groetjes Astrid.

14 opmerkingen:

  1. Wowww Astrid,wat een prachtige kaarten,super stempels,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi astrid wat zijn je kaartjes heerlijk vrolijk!
    Heb je een leuke demo dag gehad???
    Ik zit 9 april weer in delft! ook op mijn blog staan veel nieuwe kaartjes kom je weer eens langs???
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vier schitterende kaarten, maar de bovenste daar ben ik helemaal weg van!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten, ze zien er prachtig uit. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten allemaal.
    Mooie frisse kleuren
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze zijn prachtig en ik heb ze in het echt mogen bewonderen, super hoor.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel erg leuke kaartjes astrid

    groetjes van gre

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Astrid,

    Leuk je hier tegen te komen ;-) Ik ben gelijk ook volgster van jou geworden. Wat maak je super creaties zeg! vooral de vogelkooi kaarten vind ik prachtig.

    Tot blogs
    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Astrid Ze allemaal weer gezellig uit.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie reeks ! geslaagd, zou ik zo zeggen,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is ook een hele mooie serie Astrid, maar mijn voorkeur gaat uit naar de laatste kaart, ik heb niet zoveel met snoesjes.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo astrid
    Ik heb ze in het echt bewonderd en ze zijn te gek.
    De eerste mag je aan jezelf geven want Je bent een kanjer!
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaarten weer Astrid.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen