vrijdag 10 augustus 2012

Kit kaart.

Deze keer is de kit verzorgd door Fiona. Vond het een leuke uitdaging met deze kleuren scrappapier. Normaal doe ik de haren eigenlijk nooit met zwart inkleuren, maar bij deze digi en kleuren van het scrappapier, vond ik het wel erg leuk staan. Zal denk de haren nu wel vaker zo gaan kleuren. Ik heb de digi dit keer ook ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden. Liefst 120 kleuren. Mocht dit bij mijn lieve buurvrouw (vriendin) uitproberen. Bij de Derwent kom je toch altijd wat kleuren tekort. Het werkt op dezelfde wijze, als met de Derwent Coloursoft potloden. Je gebruikt er ook reukloze terpentine bij, maar bij de Faber Castell Polychromos is het makkelijker en soepeler om uit te wrijven. Ik wilde eigenlijk de Prisma potloden aanschaffen, maar omdat die niet makkelijk hier in Nederland te koop zijn, vind ik deze ook wel een goede uitkomst. Ik weet niet, of iemand ervaring heeft met beide potloden en welke dan de fijnste en mooiste zijn om in te kleuren? Ik heb voor deze kaart weer een sketch gebruikt van The sketchy Challenges.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Baby fairies buttercup (Mo Manning).
Spellbinders Beaded Circles.
Martha Stewart Pons Pansy.
Marianne Design Tiny's clear stamps TC 0805 (tekst).
Scrappapier (weet ik alleen de naam niet van).
Distress Ink Vintage Photo.
Kant, lintjes en plakparels.
Vlinders (Xenos).
Bloemen.
Stickles.
Charm.


Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende Challenges:

The Ribbon Girls Challenge Blog, (ribbon, pearls, image)

Ik zie dat ik er weer een aantal volgers bij heb gekregen de afgelopen week. Welkom nieuwe volgers, vind het steeds weer leuk om er nieuwe volgers bij te krijgen en de leuke reacties te lezen. Wil iedereen ook een fijn en zonnig weekend toewensen.

Groetjes Astrid.

35 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit en mooi ingekleurd
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Astrid, wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Helaas kan ik je over de potloden niet adviseren; heb alleen maar de derwents. Mijn moeder heeft wel speciale potloden uit USA laten komen, maar daar heb ik nog nooit mee gekleurd. Hoop dat een van je andere volgers hier kan helpen. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Astrid wat een prachtige kaart en een hele mooie kleurencombinatie.
    gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card. I love the image and your papers and design are so beautiful.

    Thanks for joining us at Papertake Weekly. Pat K.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Atrid,
    Beautiful image, beautifully coloured. Love the rich burgundy and the papers. Thanks for playing with the Sketchy Girls.

    Hugz,
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een PLAATJE Astrid!
    Mooie kleuren heb je gebruikt!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card, I just love the papers. Thanks for playing along at CRAFT challenge. Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. what a lovely gift and just perfect for our challenge at the Secret Crafter Saturday Challenge this week
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat aardig van je buurvrouw dat je ze even mocht proberen.
    Ik krijg mijn stempels nog niet zo mooi ingekleurd hoor.
    Heb je al gehoord dat ik doezel met babyolie. Kwam ik tegen op you tube in een duitsfilmpje. Ik plaats snel weer een creatie ingekleurd met de faber castells.
    Succes met de uitdagingen!!!

    Gr Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schattig kaartje Astrid, het haar is zo mooi ingekleurd.
    ik heb alleen ervaring met de derwent collor soft en ben aan het sparen voor kist derwent ikntense.
    en ik kleur natuurlijk in met de sitress, sinds kort ook met de markers, ideaal.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a pretty card you have made here. Thank you for taking part in the challenge and I wish you the best of luck in the draw. Best wishes, Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team Member) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Astrid,lief afdrukje,zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart.kleuren zijn heel bijzonder. Indeling en de mal mooi gedaan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart astrid, Vond je het niet vreemd in het begin met potloden kleuren? het voelt heel anders aan. Maar jij heb het prachtig gedaan.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo astrid
    Hij is leuk geworden....Meid ik ben nog niet eens begonnen ermee...
    Je bent snel zeg...
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous image, love your colouring and your papers. Thanks for joining us at Bearlymine, good luck with the Challenge. hugs Shirleyxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Astrid. Mooi kaart heb je gemaakt. Succes met de craft challenge.

    Groetjes,

    Saskia Pullen
    DT member Craft.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a pretty card, love the colours you have chosen and the sparkle is gorgeous, thanks for joining us at the Emerald Faeries Challenge this fortnight.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Is weer een heel leuk kaartje, mooie kleuren. En hier is het inderdaad zonnig.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schatje zeg, en wat een mooie kleuren heb je gebruikt, succes met de challenge´s liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is so sweet Astrid! Gorgeous coloring. Thank you for creating with us at Papertake Weekly :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heel leuk kaartje, prachtig!Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gorgeous card, I love the rich colours and that sweet image! Thanks for joining us at Fab N Funky this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd Astrid! Ik zie nl net de je de wekelijkse Candy bij LOTV hebt gewonnen.... Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super schattig kaartje, Astrid, en wat een mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Astrid,

    wat een ontzettend leuk kaartje is dit zeg! Die afbeelding is echt super en hoe je de kaart verder hebt aangekleed, heel erg mooi!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van ons, bij EHI.

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Amazing coloring and really beautifull paper selection. Love it! Thank you so much for sharing your card with us at The Emerald Faeries Challenge Blog. Hope to see you back again :)
    Hugs, Eret

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gorgeous card. Thank you for joining us at Divas by Design this week.
    Sarah-Jane xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een super gaaf kaartje Astrid.
    Hij is echt geweldig.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nou, fantastisch ingekleurd, Astrid. Het haar glanst prachtig. Lijkt me sowieso lastig al die kleurtechnieken. Heb het nog niet onder de knieen :-) Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een dotje zeg, erg leuk en de kleuren zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een sweetie, Astrid, mooie kleurtjes!

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Beautiful card Astrid, so pretty and the image is adorable
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. P.S Thanks for joining us at Addicted To Stamps
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow gorgeous card Astrid, love the image and gorgeous colouring, thanks too for sharing with us at ATSC, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen