maandag 22 oktober 2012

Demo kaarten Pipoos.

Dit zijn de laatste kaarten/doosje die ik plaats van de Demo van Pipoos, van Zaterdag 13 Oktober. 

Ook hier heb ik weer het uitdrukvel van het bloc van Special Delivery gebruikt. Is zo mooi te combineren met het Pretty Papers bloc Eline's Scandinavian Winter PB7040, van Marianne Design.


Hieronder zie je de binnenkant van de kaart en zie je dat ik de kerststerren met vilt heb gestansd.


Hieronder heb ik Kraftkarton gebruikt en die met tape beplakt. Het leuke van de tape is, dat je het heel makkelijk op elkaar en over elkaar kan plakken. Als het nodig is, ook nog los kan maken als je het fout hebt gedaan en opnieuw kan plakken.


Hieronder heb ik op de kaart de houten herten geplakt.


Hieronder zie je een doosje vanaf verschillende kanten. Eerst beplakt met het Pretty Paper bloc Christmas Wishes PK9087. Alles beïnkt met Distress Ink Vintage Photo. Hier heb ik de stickers van Special Delivery gebruikt en de houten pinguïns. Een stukje kant en een touwtje en klaar is het doosje.






Hieronder is de tagkaart, die ik gemaakt heb op de demodag. Vandaar dat de foto een beetje anders van kleur is en niet zo heel mooi, met van alles op de achtergrond. Maar zo kun je in ieder geval zien hoe de tagkaart is geworden. De kerstbal heb ik met Krimpie Dinkie gedaan en weer met zilver embospoeder.




Heb nog een leuk nieuwtje!!!!!! Ik zit in het DT van Miekelotte. Het blog heet: Miekelotte is challenging you. Hij is nog onder constructie, maar op Maandag 29 Oktober gaat de eerste Challenge van start. Ben je nieuwsgierig wat de eerste Challenge is en wat het DT heeft gemaakt, kom dan een kijkje nemen op het blog.

Iedereen weer erg bedankt voor de leuke reacties, die jullie bij mij achterlaten. Ik zag ook, dat ik er een aantal nieuwe volgers erbij heb. Welkom op mijn blog en leuk dat jullie mij volgen.

Groetjes Astrid.

25 opmerkingen:

  1. Wowww weer super om alle creaties te bekijken, ben helemaal weg van die schaatsen!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Astrid,
    WOW..wat een mooie creaties heb je gemaakt..ze zijn stuk voor stuk.. prachtig en wat leuk dat je in het DT van Miekelotte zit..gefeliciteerd..'

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such beautiful projects Astrid! :) hugs, Kimberly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een superleuke creaties heb je weer gemaakt. Die plaatjes van Special Delivery zijn erg schattig. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje Astrid wat heb je weer superkaarten gemaakt, ze zijn echt allemaal prachtig. Een genot om naar te kijken. En wat leuk dat Miekelotte ook een challenge gaat beginnen, gefeliciteerd met je lidmaatschap.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten en creaties Astrid, ik kijk er
    echt vol bewondering naar. Je doet dat toch zo mooi.
    Gefeliciteerd dat je in het DT zit, heel leuk !

    Grtjs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er allemaal weer SUPER!!!! uit Astrid.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad allemaal super mooi en leuk, gefeliciteerd met je DT lidmaatschap, tot snel,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een pracht creaties heb je gemaakt en die met de pinguins vind ik zo leuk en een mooi modelletje ook. ERg leuk met die schaatjes.
    Gefeliciteeerd dat je in het dt zit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi allemaal, wat ben jij er druk mee geweest.
    Gefeliciteerd met het DT-schap. Leuk voor je.
    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende creaties Astrid.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ze zijn allemaal prachtig Astrid! van harte met je nieuwe job:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow dat ziet er allemaal GEWELDIG uit zeg Astrid!!!
    Gr Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kaartjes had ik al in het echie bewonderd.... Wat leuk dat je in het DT team zit van Miekelotte zit. Gefeliciteerd!

    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende creaties heb je gemaakt, Astrid. stuk voor stuk zijn ze prachtig.
    Liefs, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een creativiteit Astrid en wat een moois. Gefeliciteerd met de DT schap. En veel cusses en plezier.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supermooie creaties en zo veelzijdig ook!
    Gefeliciteerd met je DT-schap!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie collectie kaarten, zien er weer supermooi uit.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige creaties, Astrid. Ziet er allemaal even mooi uit, joh!
    En gefeliciteerd met je DT-schap!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super mooi weer allemaal echt prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  21. allemaal even prachtig!!!!
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige creaties! Ik vind het doosje erg leuk. Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen