donderdag 5 juni 2014

Deurhanger.

Vandaag laat ik jullie een deurhanger zien, waar ik aan begonnen was met de DT dag van 15 Mei bij Joy!crafts. Door al het kletsen en de gezelligheid, heb ik hem natuurlijk niet af gekregen. Ik heb hem thuis verder afgemaakt en dit is het eindresultaat geworden. Ik heb er gelijk de mooie nieuwe mal van Joy!crafts cutting, embossing & embroidery stencil Wedding 6002/1012 bij gebruikt. Natuurlijk ook weer het mooie stempellinnen 6410/0100 en een plaatje van Pinterest gehaald. Zijn jullie benieuwd wat de andere dames van het DT hebben gemaakt, kijk dan op het blog van Joy!crafts wat voor moois ze ervan gemaakt hebben.


Bij deze creatie heb ik de volgende materialen gebruikt:

MDF deurhanger 6200/0154.
Joy!crafts cutting, embossing & embroidery stencil Wedding 6002/1012.
Joy!crafts Noor!Design Vintage Borders 6002/0162 en de 6002/0163.
Joy!crafts Clear Stamps Scrabble 6410/0079.
Joy!crafts cutting & embossing 6002/0024.
Joy!crafts Borduurgaren Chrissie 6001/1525.
Joy!crafts Borduurgaren Yarn 6300/0106.
Joy!crafts stempellinnen 6410/0100.
Painting Style Paper Pad 6011/0701.
Paper Pack 6011/0203.
Distress Ink Walnut Stain.
Plakparels en kant.
Glossy Accents.

Met deze creatie wil ik meedoen aan de volgende Challenge : 

 Hobbyjournaal (paars en kant).

Ik wens jullie allemaal een fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

21 opmerkingen:

  1. Schitterend is je deurhanger geworden!
    Mooi ook hoe je de borduurmal erbij hebt gebruikt, heel fleurig geheel is het zo geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi,
    Die van jou is ook super geworden zeg. Leuk dat je die borduurmal er op hebt gebruikt.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet te geloven wat je allemaal hebt gebruikt Astrid en dan ook nog met een borduurwerkje, prachtige deurhanger is het geworden!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, de dames hierboven zeggen het ook al maar het borduurwerk erop ving idd ook meteen mijn blik. Mooi en chique op deze mooie deurhanger, het is een plaatje Astrid en wat een leuk effect geeft het om het dp zo diagonaal door te scheuren. Prachtige bloemen...je hoort het al, ik raak niet uitgekeken,hihi, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je deurhanger leuk geworden!
    De bloemen zijn prachtig en het stansje is ook erg leuk.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. superleuke deurhanger is het geworden Astrid, mooie borduurmal in combinatie met het plaatje, ik zag de foto van jullie team bij Henriette..superteam zo te zien, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende deurhanger Astrid, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie deurhanger. Lijkt me erg ezellig zo'n DT dag!
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Astrid,
    wat een prachtige deurhanger
    heel mooi met het borduurwerk erbij
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave deurhanger As,kleurrijk en fleurig geheel.Hoe is tie alles goed!Zie links boven aan dat je nog steeds lekker in de prijzen valt leuk hoor je bent een kanjer!!!!!

    liefs & dikke kus Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige deurhanger! Geweldige kleuren!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende deurhanger, mooi borduurwerk Astrid.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend om zo'n mooie hanger aan je deurklink te hebben.
    Mooie kleuren en prachtig borduurwerk!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Astrid
    wat is je deurhanger mooi zeg!, maar ook je kaart van de vorige post.
    hele mooie kleurtjes heb je ook begruikt.
    fijne dagen en lieve groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wowww je creatie is weer superrrrr Astrid
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er heel mooi uit Astrid, heb er ook nog ergens eentje liggen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Astrid wat is je deurhanger super geworden, echt leuk hoor.
    Groetjes Marjo.

    BeantwoordenVerwijderen