vrijdag 3 oktober 2014

Merry Christmas.

Vandaag laat ik jullie eens een heel andere kaart zien, namelijk een Pop-Up cadeau card. Het is heel leuk om te maken, eens wat anders. Voor de voorkant van de kaart, heb ik met de nieuwe kerstmallen gebruikt en in de doos heb ik kerstballen geplakt. Die heb ik gestempeld met de clear stamps - Happy Holidays 6410/0118 en daarna uitgeknipt en beïnkt. Op de doos heb ik met de tekst Xmas, witte embossingpoeder gebruikt. Verder nog de bloemen en het mooie hoekje van Metal Charms opgeplakt. Het mooie plaatje is van Syta van Gelderen, art.nr. 140832.


Voor de binnenkant heb ik eerst het papier (wit) op maat gemaakt, 29,5 cm x 14,5 cm. Ik heb met Versamark Ink de stempels van clear stamps Vrolijk Kerstfeest 6410/0117 beïnkt en ben er daarna met de Panpastels over gegaan. Nog de tekst Merry Christmas gestanst en opgeplakt. 


Daarna de snij en ril vouwen gemaakt. Stukjes uit het papierblok Winter Wonderland gesneden. De kleinste 6 cm x 2 cm, de middelste 8 cm x 3 cm en de grootste 10 cm x 3,5 cm. Eerst alles beïnkt en daarna opgeplakt. Verder de lintjes om de cadeautjes gedaan en aan de achterkant vastgeplakt. Dan nog een strikje bovenaan het cadeau geplakt. Daarna kun je het geheel in de kaart plakken.


Nog even het zijaanzicht.


Ik heb het voor jullie uitgetekend. Misschien dat jullie het ook leuk vinden om een keertje te maken. Ik hoop dat jullie er een beetje uitkomen!!!


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0023 Cutting & Embossing.
Joy!crafts 6002/0365 Vintage Borders.
Joy!crafts 6002/0391 Cutting & Embossing Sweet.
Joy!crafts 6002/2037 Cutting & Embossing Sweet Christmas.
Joy!crafts 6002/2027 Cutting & Embossing Happy Holidays.
Joy!crafts 6011/0047 Winter Wonderland Paper Bloc.
Joy!crafts 6020/0001 Decorative Pearls.
Joy!crafts 6350/0105 Metal Charms.
Joy!crafts 6370/0051 Artificial Flowers.
Joy!crafts 6370/0054 Artificial Flowers.
Joy!crafts 6410/0117 Clear Stamps Vrolijk Kerstfeest.
Joy!crafts 6410/0118 Clear Stamps Happy Holidays.
Joy!crafts 6410/0317 Clear Stamps Sending Messages.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Panpastels 820.5 Neutral Grey.
Panpastels 580.3 Turquoise Shade.
Distress Ink Weathered Wood en Walnut Stain.
Knipvel Syta van Gelderen art.nr. 140832.
Embossingpoeder wit.
Lintjes.

Dank jullie wel voor het langskomen en graag weer tot de volgende keer. Iedereen een fijn weekend toegewenst.

Lieve groetjes, Astrid.

16 opmerkingen:

  1. Een toppertje, heel leuk met die adventsboom!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke kaart en wat mooi van binnen uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart heb je gemaakt Astrid. Schitterend gedaan.

    Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Astrid, ik kom weer ogen te kort! Leuk dat je het zo uitvoerig beschrijft en er zelfs een tekening bij doet maar deze oen is daar zoo slecht in, gaat hem dus niet worden helaas!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooh die is geweldig Astrid, heel mooie gedaan. en zo ziet de mal van de kerstboom er super uit.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOWWWWWWWW hij is weer helemaal geweldig Astrid
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Astrid,

    Heel erg mooi! ik ben volger van je blog geworden.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAT MOOI!
    Je kaart is prachtig Astrid...en de kerstboom vind ik toch zo ontzettend mooi....leuk gedaan met de cijfers en mooie kleuren ook!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oohhh, wat een mooie binnenkant, de buitenkant trouwens ook hoor!!
    Super leuk die cadeautjes!
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Astrid
    Wat is die kerstboom leuk op je schitterende kaart, en de binnenkant is ook al zo mooi.
    Bedankt voor de uitleg.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart! Leuk met die aftelkerstboom! Mooie kleurencombi en de panpastel, geeft een heel mooi en subtiel effect!
    Thanks dat je volger bent geworden van mijn blog. Leuk!
    Groetjes,

    Marjolein

    ps, wat een schattig plaatje heb je trouwens gebruikt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart weer, Astrid.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi,

    Schit-te-rend mooi kaartje, dat heb je mooi voor elkaar.
    Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Astrid, te gek, vind Pop-up kaarten leuk, maar kan ze niet goed maken. Jouw exemplaar is meer dan geslaagd!, Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen