zaterdag 12 maart 2016

Happy Bday.

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een theelichtendoosje zien, maar dan in een andere variant (kleurstelling) dan de vorige keer. Ik heb hier het Maja papier voor gebruikt.


De bloemen/blaadjes 6002/0452, de tag 6003/0063, de Clear Stamps 6410/0317 en 6410/0389 zijn van Joy!crafts.


Ik heb vandaag mijn pakketje uit Noorwegen ontvangen, die ik gewonnen heb bij Addicted to stamps.
Dank je voor de mooie prijs, die ik gewonnen heb Rita.


Ik ben benieuwd wat jullie van deze variant vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

9 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend MOOI gedaan Astrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi doosje heb je gemaakt, heel leuk voor een cadeau te geven aan iemand.
    heel leuk met de bloemen er op.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig theelichten doosje Astrid en gefeliciteerd met je prijs.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het Maja papier is prachtig net als je gave doosje..
    mooie prijs heb je gewonnen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi theelichtendoosje! Heel mooi gedaan en wat een leuk idee! En wat heb je een mooie prijs gewonnen, veel plezier ermee! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer een prachtig theelichten doosje Astrid! Zulk mooi dp, prachtige bloemen en mooi groen lint :) Gefeliciteerd met jouw prijs! Super leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi doosje heb je gemaakt. Zoveel mooier om te geven dan in een kaal doosje.
    En gefeliciteerd met je prijs. Altijd leuk als het heelhuids overkomt uit het buitenland.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je doosje is prachtig. Wat een mooi papier, ik heb dat ook gehad, jammer genoeg is het op.
    Leuke prijs heb je gewonnen.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowww ik vind hem helemaal geweldig,
    echt heel gaaf gemaakt, leuk idee ook zo ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Cas/Vintage}

    BeantwoordenVerwijderen