zaterdag 28 mei 2016

Beterschap.

Hallo allemaal,

Met het mooie Paper bloc Berry Sweet, kun je ook mooie Beterschap kaarten maken.Van Mery's zijn er mooie stencils uit gekomen en ik heb dit keer alleen het insteek gedeelte ervan gebruikt en daarop de nieuwe Clear Stamp Beterschap op gestempeld. Ik heb het mooie kersen stencil erbij gebruikt, past mooi bij het papier. Verder heb ik een wat ouder stencil van Lin & Lene gebruikt en hierop de Clear Stamp Bloem met vlinderhoekjes erop gestempeld.  Daaraan heb ik een stukje lint van de Forest Collection bevestigd. In de hoek van de digi heb ik nog een mooie Metal Charm geplakt.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Digi Lacy Sunshine - Rory Cherry Pickin.
Joy!crafts 1201/0055 Cutting & Emb. Lin & Lene Design Set 4 stuks.
Joy!crafts 6002/0454 Cutting & Emb. Berry Sweet Cherry.
Joy!crafts 6002/0511 Cutting & Emb. Mery's uitschuifbaar lang.
Joy!crafts 6011/0316 Paper bloc Berry Sweet.
Joy!crafts 6200/0052 Screw Hole Punch.
Joy!crafts 6300/0338 Forest Collection.
Joy!crafts 6350/0105 Metal Charms (hoek).
Joy!crafts 6410/0378 Clear Stamps Bloem met vlinderhoekjes.
Joy!crafts 6410/0401 Clear Stamps Mery's Words.
Joy!crafts 6500/0201 3D kit.
Joy!crafts 8099/0261 Cardstock Linnen structuur wit.
Joy!crafts 8099/0267 Cardstock linnen structuur donker blauw.
Distress Ink Walnut Stain.
Plakparels.

Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Huid: 132 - 189 - 191.
Deel pet en tuinbroek: 151 - 247.
Kersen, hartje, stukken op de tuinbroek en strikken in het haar: 217 - 193 - 194 - C680.
Haar, mandje, oog en schoenen: C560 - 176 - 177 - C680.
Gras, shirt, oog en deel pet: 168 - 174.

Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:


Ik wens jullie allemaal een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

8 opmerkingen:

  1. Weer een supermooie kaart!
    leuk hoe je alles verwerkt hebt op je kaart.
    Digi is heel mooi ingekleurd.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad een prachtig papierblok Astrid, ik heb het verleden week gekocht, weet je ik vind het zonde om te gebruiken.
    Jij hebt een prachtige kaart gemaakt met een mooie ingekleurde digi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful card! I love the image, design, just everything! Thanks for joining in at Lil Patch of Crafty Friends! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card...Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Wendy DT World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great design, love it.
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen