dinsdag 29 november 2016

Lente.

Hallo allemaal,

Vandaag nog een lente kaart met het mooie Paper Bloc Budding Spring, gecombineerd met het mooie Metallic Cardstock wit en donker rood. Ik heb weer eens een ouder stencil van Lin & Lene Design gebruikt, waar ik een vintage vogel plaatje achter heb verwerkt. Aan de zijkant heb ik dezelfde Lin & Lene gebruikt, een los stukje die erbij zit. Deze heb ik 6x uitgestanst en een klein gedeelte over elkaar heen geplakt, zodat je er een mooi bijpassende rand bij hebt. De mooie nieuwe bloem 3D erop verwerkt, met de mooie sierlijke tekst Lente van het nieuwe setje seizoenen stencils. Verder heb ik met de strikjesmaker een driedubbele strik gemaakt. Erg handig zo'n strikjesmaker, want je krijgt zo erg mooie strikken. Daar bovenop een mooie Metal Charm (bloem) verwerkt, met een parel erin. Verder op de kaart nog wat Decorative Pearls verwerkt. 


Zo kun je zien hoe ik de 6 losse delen, achter de kaart heb gestoken en vastgeplakt.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Studio Light Romantic Birds RPSL47.
Joy!crafts 1201/0055 Cutting & Emb. stencil Lin & Lene Design Set 4st.
Joy!crafts 6002/0526 Cutting & Embossing stencil Flower 3D.
Joy!crafts 6002/0550 Cutting stencil Seizoenen.
Joy!crafts 6011/0314 Paper Bloc Spring.
Joy!crafts 6020/0009 Decorative Pearls licht paars.
Joy!crafts 6200/0021 Strikjesmaker.
Joy!crafts 6300/0223 Ribbon (Organza lint) wit.
Joy!crafts 6350/0302 Metal Charm.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 8013/0121 Metal Cardstock wit.
Joy!crafts 8013/0135 Metallic Cardstock donker rood.
Distress Ink Walnut Stain.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

10 opmerkingen:

  1. Super mooi! Laat de lente maar komen.... ;-). groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Astrid!
    je hebt inderdaad een hele mooie strik gemaakt....heb de strikjes maker ook maar gebruik hem nooit lukt mij niet om er een mooie strik mee te maken. Zal hem er nog is bij pakken om het nog is te proberen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk een lente kaart tussen alle kerstkaarten! Mooie strik!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig! Een lentekaartje tussen al het kerstgeweld door ;-) Hij is super mooi en leuk geworden!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie zo met die zelfgemaakt rand!
    Heerlijk vooruitzicht lente, vind het nu maar koud.
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een schitterende kaart Astrid!!! Oohhh....dat zou heerlijk zijn als het al lente werd... ;-)
    Heerlijk dat jullie kleinzoon geboren is. Van harte gefeliciteerd!!! Geniet er maar heel fijn van.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen